Navelskåderi

Tv4-gladiatorerna i all ära men tvätta kan de fan inte
 
Kolla in deras t-shirts, slutar ju strax ovanför bröstvårtorna
 
Klart fall av för varm tvätt
 
Mina t-shirts räcker i alla fall till strax ovanför naveln
 
***
 
Käkat god spritinjicerad mögelost från Steffo Törnqvist de senaste veckorna.
 
En sort med rom och en med punsch
 
Fint
 
Kan man nu utveckla det här till att göra en blandning av sprit och ost som man injicerar direkt in i smaklökarna
 
så är det fulländat
 
Tack
 
***
 
Centerpartister
 
Centerpartister
 
Kände bara att jag ville nämna dem
 
Det är nämligen så jag vill att de ska vara
 
bara några bokstäver på ett papper
 
utan betydelse, utan påverkan, utan nåt innehåll
 
b a r a bokstäver
 
***
 
Förresten,apropå t-shirts
 
Mina tröjor räcker som sagt ned till strax ovanför naveln
 
Att det också är precis ovanför bröstvårtorna kanske jag inte nämnde
 
***
 
Politik
 
Om min bästa granne som jag har en arbetsrelation med och som ger mig massor av arbete spöar på sina ungar ute på gården. Riktigt dänger upp dem
 
Skulle jag då tänka på min arbetsinkomst eller skulle jag tänka på att försöka förmå grannen att sluta slå de här kidsen i första hand?
 
Tydligen är det så att en massa liberaler i det här landet skulle tänka på sitt eget bästa i första hand och titta åt ett annat håll. Det är en enkel tolkning av att Margot Wallström nu får kritik för sitt uttalande om att Saudi-Arabien är en diktaturstat och använder medeltida metoder.
 
Det är ju inget annat än trams. Pinsamma jävla insändare från Näringslivets toppar och annat löst folk.
 
Äntligen har vi en utrikesminister med ryggrad!
 
Så jävla bra av Margot.
 
Någonstans måste man stå upp för något och det är precis det vi gör nu.
 
100 % stöd från mig
 
Vad som skulle hända med min granne?
 
Det som skulle drabba honom skulle nog falla in under medeltida metoder om något
 
***
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världsklass!!!

2015-03-24 @ 09:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0