Vintertime

Känner mig som ett jävla palindrom. Spelar liksom ingen roll vilket håll man läser mig så står det apati, håglöshet och ångest. Förkyld som en räv med hösnuva till råga på allt. 
Jobben tog slut på minuten och nu får man förlita sig på hästar för att få den här vintern att gå ihop. Fick tips av Grev-Nils att kombination Bonza och travtippning är vinstgivande. Om ni inte vet vad Bonza är så är det ett rödvin. Provade i helgen med resultatet att det visserligen blev några tusenlappar i vinst men bieffekten blev ju storförlust i frågesportsmästerskapen. Inte angenämt alls. Provar nog Bonza ändå i helgen. En gång är ju ingen gång.
 
 
Grev-Nils fyller ju jämnt strax före jul. Några grabbar drog med honom till England här i höst och firade av honom. Tyvärr hade jag inte möjligheten att närvara då så nu har man fixat en fiiiin present till honom som han ska få :-) 
Nu gör han förvisso som vanligt innan jul och sin födelsedag, drar från landet och lägger sig på en solstol för att färga grisskinnet något från det rosa mot det mindre rosa. Får se om man hinner få på honom presenten annars blir det efter jul. Hör du det, Greven? DU SKA FÅ EN PRESENT ! :-) 
 
Annars är man ju i sedvanlig ordning trött på många saker. Tanken finns ju att ordna till mitt egna lilla "Lucille" och ta tag i mänsklighetens allra värsta fördärvare. Men som laglydig och ytterst sympatisk, ödmjuk, godhetsivrare så gör jag naturligtvis inte det. Min aura av helgon ska inte rubbas genom att tappa greppet och ge mig hän åt våldsamheter. Nänä.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0