Nationalisterna

Tänk att jag har ingen aning om när det blev så.
 
När att vara realist blev synonymt med att vara helt jävla dum i huvudet. 
 
Men så är det nu.
 
Tack för det, nationalister
 
***
 
Och
när jag ändå är inne på det. 
Nationalister. Eller idioter om man så önskar
Hur fan orkar ni ens vädra era stinkande åsikter? 
Närmast nu i EN deltävling i Melodifestivalen. EN jävla mellanakt.
Då går ni igång utan rim och reson över att någon ändrar texten från Norden till Jorden i Du gamla, du fria
FRÅN NORDEN TILL JORDEN!!
 
Konspirationsteorier in masse. Inte minst av stolpskotten på SVD. Ivar Arpi som exempel.
 
Alltså om någon vill komma hit och köra en trubbig tjärvedpinne i ena ögat så vore jag tacksam. Ända in till bakväggen på skallen. Lovar att det inte är tungt då det troligen är rätt tomt från ögat och till bakväggen.
 
Befria mig från det här. 
 
Världen har blivit galen. 
 
Och så har ni, nationalister, börjat lobba för att det vore bra om Donald Trump blir president. Och att det vore bra om vi i Sverige fick någon liknande.
 
En sak är säker. Det borde gjorts en jävla massa fler aborter genom åren. 
 
***
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0