Orsa Match Open 2016 Anmälda

Då presenterar jag vad som kan vara den slutliga anmälningslistan. Är det någon som saknar sitt namn eller har tänkt sig att inte komma så meddela mig så fort som möjligt.

 

Som ni ser så är det 25 peggar som ska ut. Tidigare när jag räknade hur många vi ska få ut på den längre bryggan som fick jag ut 24 peggar. Ska nu åka ner igen och se om vi kan klämma ihop oss så pass att vi alla får plats på bryggan. I annat fall så kommer juniorerna att sitta på den mindre bryggan närmare Orsa trots att det finns önskemål om att de ska få sitta med seniorerna. Men jag hoppas det ska gå att klämma in alla. Om man bortser från  mig och någon till så är ju de flesta undernärda och flaggstångslika och uppbär därmed inte lika stor yta (man kanske också får lov att placera boxen med kortsidan utåt ån) ;-) 

** Varit ner på bryggan och vi får ut alla på den längre bryggan utan att det blir speciellt trångt. Det betyder att den som vill träningsfiska kan göra det från den kortare bryggan närmare Orsa Centrum. 

 

Har fått en del frågor om feeder/bottenmete. Det är alltså INTE tillåtet. Så då har ni koll på det :-)

 

Det är heller ingen grundmäskning före tävlingsstart.

 

Vill också att ni kollar in menyn på McGregors Sportbar (som ligger på campingen) så ni vet vad ni vill ha och anmäler det till mig på lördagmorgon. Hör gärna av er om ni tar med familjen som också vill äta så får jag korrigera antalet bokade platser.

 

Menyn ser ni här och det räcker om ni talar om för mig på lördagen som sagt. 

 

http://www.orsabowling.se/UserFiles/PDF/Meny_2016.pdf

 

 

Anmälningslista till Orsa Match Open 2016

 

1: Peter Eriksson               Tunabygdens Sfk

2: Tommy Hjärtström         Borlänge

3: Kenneth Lilja                  Fk Match

4: Mikael Danielsson          Fk Match

5: Peter Lindh                     Fk Match     

6: Claes Mattsson               Fk Match

7: Marcus Claussen            Mälardalens TF

8: Joakim Laurila                Mälardalens TF

9: Niklas Strengelsrud        Sfk Acerina  

10: Tonje Hauger               Sfk Acerina

11: Markku Kalliokoski      Sfk Gästrikarna

12: Folke Andersson          Tunabygden

13: Jonas Gustafsson          Borlänge

14: Lasse Wallberg             Tunabygden

15: Krister Bergman           Smedjebacken

16: Björn Kajs                    Fk Match

17: Rolf Andersson            Fk Match

18: Lars Roar Benterud      Åsnes JFF

19: Steinar Kalfoss             Åsnes Jff

20: Dag Even Nygårdseter Sfk Raufjöringen

21 Tommy Strengelsrud     Sfk Raufjöringen

22: Kristian Wallin             VBMK

 

Juniorer

23: Oscar Storm                 Fk Match

24: Amanda Storm             Fk Match

25: Andreas Nygårdseter   Sfk Raufjöringen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0