Wiseguy and hours

 Helvete!
 
Hörde fel. Käkat gröt febrilt i en timme. 
 
Gröt hour
 
***
 

Var på badhuset här en dag.

 

Rakat pungen i 15-20 år, inget konstigt med det.

 

Står naken efter dusch och ska torka mig när en, blek, sjuåring (på ett ungefär) i form av ”wise guy” kommer fram och PEKAR på skrevet.

 

Mitt skrev.

 

-Hahaha, du har inget hår. Förresten är din snopp lik min farsas näsa.

 

Tittar på pojken.

 

Slänger också ett getöga mot hans farsa som står längre bort och som inte har uppfattat att pojkjäveln står vid mig.

 

Han har ingen Zlatannäsa om man säger så. Fan. 

 

Svarar pojken

 

- Nä, inget hår på pungen!

 

Fortsätter

 

-MEN kolla HÅRIGA MONSTRET, skriker jag, samtidigt som jag tar tag i mina skinkor och hoppar runt och visar honom mitt utspärrade, håriga, arsel.

 

Samtidigt lägger jag av en riktig brakare. För att liksom få lite mer effekt

 

Det hade ju kunnat vara gulligt och lite sött sådär.

 

Om inte killen blivit rädd.

 

Skiträdd.

 

Och att jag inte varit dålig i magen

 

 

***

Den här gubbpungen liksom

När man nån gång kör doggy-style får älsklingen ha pungkulorna i käften så de inte ska hamna under mina knän.

***

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0