Alla dör

Så kraschade en helikopter innehållandes Kobe Bryant. Tragiskt oavsett vem som dör förstås. Känns ändå extra när en storstjärna lämnar oss och i den unga ålder han ändå var i.
 
Terry Jones klev också av jordelivet någon dag sedan. De ramlar av pinn nu de som kommit upp till åren och som man växte upp med. Börjar väl bli dags att dödsstäda. Eller så ger jag fan i det och lämnar det till de som blir kvar.
 
På pin kiv.
 
Man är väl en vrånggubbe
 
***
 
I tisdags visade vi i filmklubben "Parasit", den koreanska filmen av Bong Joon Hoo. Har ju blivit extremt hyllad och tilldelats en massa priser. 
Skulle nog vilja påstå att det också är rättmätigt. Bra film helt enkelt. Se den om ni inte gjort det
 
Soffhäng idag och vi kollade på "Green Book" med Viggo Mortensen och Mahershala Ali. Vilka skådisar! Och bra film trots avsaknaden av våld och köttiga stycken.
 
Riktigt bra enligt min enkla åsikt
 
***
 
Har nämnt det tidigare
 
Har alltid sett på små bebisar som mat. Även stora. 
 
Vet inte varför mer än att det möjligen har något med det rosa skinnet att göra
 
Kan vara en störning jag har
 
Eller inte
 
Grillat tror jag vore bäst
 
Med en pikant Ajvar-sås till
 
***
 
Försöker hitta tillbaks till kreativiteten
 
Energin, livslusten
 
Hitta tillbaks
 
Det enda jag hittar är ostkrokspåsen
 
Min hud är gul nu
 
***
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0