Darkness in november

Jaja, ny regering på plats. 
 
Där Sverigedemokraterna styr rubbet. 
 
I dagarna kom ju också beskedet att även Turkiets härliga despot, Erdogan, tar befälet i svenska regeringen. Där går gränsen. Att krypa för Erdogan. 

Ryggradslösa hjon
 
***
 
Nypremiär för filmklubben i tisdags
 
Grymt härligt med mycket folk som kom för att se
 
"Triangle of Sadness"
 
Väldigt underhållande film som rekommenderas
 
***
 
Skuttade iväg på bio även igår
 
Såg "Prey for the devil"
 
Supernice med exorcism även om filmen inte höll hela vägen
 
Nåja, nöjer mig med att konstatera att oavsett vilken demon som tar mig i besittning så kommer den misslyckas med att få mig klättra baklänges uppför väggen och sätta mig i hörnet och väsa. 

***
 
Politiken 
 
Man får ge upp nu när utvecklingen gått några steg för långt.
 
Det mesta vi varit vana vid kommer att raseras. 
 
Demokrati kommer att få en ny innebörd. 
 
Ger inga fem öre för det här mediokra gänget
 
Egoism, lögner och empatilösa beslut är det som gäller. 
 
***



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0