Pain

Att försöka dra snorren längre funkar inte.
Mer än för stunden.
Den stannar liksom inte i utsträckt läge. 
 
Ville bara tala om det.
 
 
Just det, om ni nu försöker och fäster vikter i den liksom för att ni TROR att den ska bli längre.
Släpp för fan vikterna kontrollerat och försiktigt. Inte bara släpp.
 
Ville tala om det också
 
Allt text här nu högläser jag med en osedvanligt pipig och gäll röst.
 
Hade jag varit häst hade jag varit valack. 
 
***
 
Ibland när mina tankar flyger iväg och jag låter dem hamna på människor i ett kollektivt betraktande känns vanmakten som en irriterande igelkott innanför pannbenet.
En igelkott som rör sig. Med kraftiga rörelser
 
Därför är det skönt att döva tankar och smärtan med att banka skallen i en vägg.
Den närmaste.
Chansen finns ju att man blir snyggare så det är inte helt negativt.
 
Ville bara tala om det också.
 
Att jag är en positiv jävel.
 
***
 
I övrigt är den här vanmakten kring människor överlag fullständigt depraverande.

Allt håller på att gå åt helvete känns det som. 

En regering fylld av klimatförnekare, homofober , misogyna idioter, främlingsfientliga och alla utan ett uns av ryggrad. 

De har inget intresse av klimatåtgärder, bevarande av natur eller biologisk mångfald. Allt springer näringslivets ärenden och äganderättsvurmare de luxe. 

Man ska inte heller längre hjälpa människor i nöd utan alla jävlar som flyr ska det vara hårdare krav på. De ska fan ha lärt sig svenska innan krigen bryter ut ifall de tänker fly. 

Allt orkestrerat av ett avtal där regeringen sitter i knät på Sverigedemokrater. 

Bränns en jävla massa koraner i någon sorts missriktad yttrandefrihetsgrej. Fullständig galet. 
Varför måste vi reta upp folkmassor både här och där?
 
Vilket resulterar i att svenskar hotas i andra länder. 

Galet

Jaja, finns mycket mer att säga men det sprack nog det där med att jag är en positiv jävel.

Det är jag uppenbarligen inte. 


..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0